"Будь-який експромт-завжди ретельно спланована заготовка..."
Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на
цьому тренінгу, а саме-навчитись складати план заходів, відповідально підходити
до формулювання завдань.Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги
використання методу проектів у навчальному процесі, а саме я зрозуміла, що
робота над спільним завданням у проекті моделює майбутню роботу учнів у
колективі, вірний підбір завдань розвиває в учнів навички мислення високого
рівня, що в подальшому допоможе дитині вільно орієнтуватись у сучасному
світі. Основні запитаня проекту спрямовіють діяльність учнів у спробі
пошуку відповіді на головне питання проекту. Я зрозуміла, що перш, ніж
спробувати організувати діте та залучити їх до участі у проекті, учитель
повинен зайнятися "самоорганізацією".Перш, ніж звернутись до дітей з
пропозицією взяти участь у проекті, учитель повинен:
1. Визначити тему проекту
2. Продумати ключові поняття теми
3. Визначити графік виконання та оцінку кожного єтапу
4. Розробити критерії оцінки підсумкової роботи
5 Продумати організацію роботи в групах, та принципи
створення груп
а ще було зроблено кілька документів проекту. що було оегше: уявити та спланувати проект чи почати роботи документи?
ОтветитьУдалить