четверг, 12 ноября 2015 г.

Модуль5 Рефлексія

Важко оцінити іншого, ще важче - себе. Цей модуль допоміг мені зрозуміти, що саме самооцінка допомогає нам поглянути на себе з боку - з'ясувати для себе: над чим треба ще попрацювати, а що у мене виходить найкраще. Для учнів самооцінка також важлива, тому під час роботи над проектом потрібно періодично пропонувати дітям оцінити себе, рівень набутих знань, умінь та навичок. Опрацьовуючи модуль я  створила документи, що допоможуть учням критично оцінити свою роль у проекті. Під час виконання проекту я відкрила для себе технологію оцінювання "Оцінювання учнівської роботи за стратегією 3-2-1".Завдання з розробки критеріїв оцінювання роботи учнів змусило мене зрозуміти, що кожна форма оцінювання має критерії, що тісно пов’язані з цілями, та дескриптори , що описують рівні сформованості навичок та рівні засвоєння знань, які відображаються в кінцевому продукті проекту, що розробляється учнями.

Комментариев нет:

Отправить комментарий