вторник, 3 ноября 2015 г.

Модуль1 Рефлексія

Навчаючи інших, навчаєшся сам..


Метод проектів. Сьогодні про нього говорять багато, що я дізналась про цей метод, знайомлячись з першим модулем? По перше-працювати треба багато, по-друге- це цікаво. Чого я чекаю від курсу? Зменшення білих плям у питаннях, що обов'язково виникають, коли відкриваєш для себе нове. Отже, чого я хочу: з'ясувати умови, необхідні для реалізації на практиці технології "метод проектів", познайомитись та спробувати освоїти січасні можливості інформаційних і комунікаційних технологій, створити навчальне портфоліо проекту. Спробувати навчитися чітко формулювати цілі та завдання, які я буду ставити перед своїми учнями.

1 комментарий:

  1. Вийшла така комбінована рефлексія: і до першого модуля, і до навчання на курсі взагалі. Я ще хочу зрозуміти: чи достатньо було інформації у першому модулі, щоб загалом з’ясувати відмінності методу проектів (якщо, звісно, чути про нього вперше) від звичайного навчання та відмінності цього курсу від традиційного тренінгу за програмою Інтел?

    ОтветитьУдалить