четверг, 12 ноября 2015 г.

Модуль3 Рефлексія

В ході роботи над модулем я усвідомила функції оцінювання- контролююча, навчальна, діагностико-коригуюча, стимулюючо-мотиваційна, розвивальна, виховна та функція управління
Цей модуль допоміг мені уточнити як пов’язані дидактичні матеріали проекту з елементами оцінювання, а саме те, що кожне завдання, яке пропонує учитель повинно відповідати певній функції оцінювання, відповідно до поставленої цілі. Перш ніж щось запитати в учня, учитель повинен чітко для себе усвідомити: що саме він хоче перевірити.

А взагалі я зрозуміла, що іноді значно легше відповісти на питання, ніж його сформулювати. Далі буде…

1 комментарий:

  1. Так, мені теж сподобалась ідея формуючого оцінювання. Але вже третій рік мені цікаво, чким чином можна перенести цю ідею на звичайні уроки, адже доля проектів в навчальній діяльності невелика.

    ОтветитьУдалить