В ході роботи над модулем я усвідомила функції
оцінювання- контролююча, навчальна, діагностико-коригуюча, стимулюючо-мотиваційна,
розвивальна, виховна та функція управління
Цей модуль допоміг мені уточнити як пов’язані дидактичні
матеріали проекту з елементами оцінювання, а саме те, що кожне завдання, яке пропонує учитель повинно відповідати
певній функції оцінювання, відповідно до поставленої цілі. Перш ніж щось
запитати в учня, учитель повинен чітко для себе усвідомити: що саме він хоче
перевірити.
А взагалі я зрозуміла, що іноді значно легше відповісти на
питання, ніж його сформулювати. Далі буде…
Так, мені теж сподобалась ідея формуючого оцінювання. Але вже третій рік мені цікаво, чким чином можна перенести цю ідею на звичайні уроки, адже доля проектів в навчальній діяльності невелика.
ОтветитьУдалить