четверг, 12 ноября 2015 г.

Модуль4 Рефлексія

Під час роботи над модулем я зрозуміла, що часто під час підготовки до занять ми зазвичай орієнтуємось на середнього учня, забуваючи про те, що у класі є діти з особливими потребами, діти які можуть дуже швидко виконати завдання, а потім сидіти та нудьгувати. Я повинна подумати про те, щоб ці учні на кожному уроці та під час виконання проекту були завантажені. Отримані навички створення різнорівневих завдань я зможу використовувати під час викладання чи планування для удосконалення процесу навчання учнів. У цьому модулі я спробувала створити завдання для учня, який має низький рівень зору.

1 комментарий:

  1. це був цікавий підхід та слушна допомога, але наперед варто упевнитись, що він вміє читати написане брайлем. бо як йому тоді допомогти в разі, якщо сам не вмієш?

    ОтветитьУдалить