Під час роботи над модулем я зрозуміла, що часто під час підготовки до занять ми зазвичай орієнтуємось на середнього учня, забуваючи про те, що у класі є діти з особливими потребами, діти які можуть дуже швидко виконати завдання, а потім сидіти та нудьгувати. Я повинна подумати про те, щоб ці учні на кожному уроці та під час виконання проекту були завантажені. Отримані навички створення різнорівневих завдань я зможу використовувати під час викладання чи планування для удосконалення процесу навчання учнів. У цьому модулі я спробувала створити завдання для учня, який має низький рівень зору.
це був цікавий підхід та слушна допомога, але наперед варто упевнитись, що він вміє читати написане брайлем. бо як йому тоді допомогти в разі, якщо сам не вмієш?
ОтветитьУдалить